دسته بندی

دسته بندی

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

دریاچه چیتگر تهران

تهران، منطقه 22، اتوبان همت غرب، خروجی دریاچه چیتگر

معرفی دریاچه چیتگر تهران

امروزه دریاچه وسیع و مصنوعی چیتگر نه تنها یکی از مکان های دیدنی تهران محسوب می‌شود، بلکه عنوان بزرگترین دریاچه مصنوعی کشور را هم از آن خود کرده است. این مجموعه تفریحی با وسعت 250 هکتار که 130 هکتار آن به خود دریاچه اختصاص دارد، در غرب تهران و منطقه 22 شهری قرار دارد.

وقتی دریاچه چیتگر را برای خوشگذرانی انتخاب می‌کنید دست بازی برای تفریح دارید؛ می‌شود یک راست به سراغ قایق‌های بزرگ و کوچک دریاچه بروید و در پهنه آبی پایتخت گردش کنید و یا به سراغ مرکز خرید شیک و لوکسش یعنی بام لند در شرق دریاچه بروید و پس از خریدی مفصل، دقایقی خوشمزه را در میان رستوران‌ها و کافه‌های متنوع آن بگذرانید. نکته جالبی که به طور کل در محوطه دریاچه وجود دارد، آرامش قابل توجه آن است. دریاچه چیتگر جان می دهد برای چند ساعت خلوت کردن، پیاده روی در ساحل سنگی و یا تماشای دریاچه و کسب لحظات آرامش بخش.

البته اگر اهل تفریحات هیجانی هستید، بخش شمالی و غربی دریاچه باب میل شما خواهد بود. باید بدانید بازی‌های هیجانی زیپ‌لاین، پیست پرش در آسمان و یا سینمای 6 بعدی و بسیاری دیگر پیش روی شما هستند؛اما اینها تنها گزینه‌های شما در دریاچه چیتگر نیستند و زمین‌های بازی کودکان، چرخ و فلک و پیست کارتینگ نیز در این مجموعه تفریحی به چشم می‌خورد.

خوب است بدانید در تابستان 1394، کارشناسان انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه، به تهران آمدند و از دریاچه چیتگر بازدید داشتند. این افراد با ارزیابی مثبت خود از مجموعه تفریحی گردشگری دریاچه چیتگر، آن را یکی از 10 پروژه برتر جهان در سال 2015 معرفی کردند.

اقامت و امکانات

واقعیت مجازی زاویه
از جمله بازی‌های مجازی این مجموعه می‌توان به تیراندازی وسترن، تیراندازی ترسناک 18+، تیراندازی کمی ترسناک، تیراندازی، زامبی فانتزی، تیراندازی وسترن، شمشیرزن، تجربه زیر اقیانوس، تورهای تفریحی دور دنیا، ترن هوایی، تجربه ارتفاع هیجان انگیز، ورزش اسکی اشاره کرد.

بازی ها

بازی و تجربه های جذاب (تا 5 دقیقه)
بازی ها (تا 10 دقیقه)
بازی های 20 دقیقه ای
بازی های 30 دقیقه ای
پکیج تجربه، ترس و هیجان
شبیه ساز رانندگی
شبیه ساز ترن هوایی
شهر بادی
شهر بادی مجموعه جذابی از 3 بازی مختلف است که هر کدام هزینه‌های متفاوتی دارند.

فوتبال حبابی: درون توپ‌های بزرگ می‌روید و به همراه دوستان مشغول بازی می‌شوید.
فوت دارت: در این بازی دارت بزرگی پیش روی شماست که باید با توپ فوتبال آن را هدف بگیرید.
فوتبال صابونی: در این زمین فوتبال، بر روی زمین سُر و پلاستیکی مشغول بازی می‌شوید.

فصل سفر

بهترین فصل بازدید از دریاچه، بهار و تابستان است.

بهار و تابستان: آب و هوای معتدل، بازار سفر به دریاچه ارومیه را داغ می‌کند.

پاییز و زمستان: با سرد شدن هوا، دمای هوا به میزان قابل توجهی در منطقه کاهش می‌یابد.

نقشه و مسیر